Week 8 #3: Bye City of Angels, Hello Sydney

25 november 2016 - Sydney, Australië

Vrijdag 25.11

Vrijdag was het zo ver mijn laatste dag in LA. Ik kon het helemaal niet geloven. De tijd vliegt. Ik was wel een beetje droevig het is daar zo leuk geweest. 'S morgens heb ik mijn valies gevuld en we zijn dan naar de winkels geweest voor "Black Friday" dat is de dag na "Thanksgiving" waneer de winkels gigantisch solden aanbieden. In de Gap was heel de winkel -50% waar ik een jeans gekocht heb. In een andere winkel heb ik ook een mooie handtas gekocht voor de helft van de prijs.

Rond halfvier moest ik naar mijn gastgezin gaan mijn valies sluiten en dag te zegen an mijn gastgezin. Toen besefte ik dat het bijna gedaan was. Ik heb een Uber genomen naar een restaurant twee kilometer van de luchthaven om met mijn beste vrinden uit LA te eten. Een Zwitserse restaurant !! Lekker !! Fondue, raclette, rustie en allemaal typische gerechten. En om te eindigen nog een "appfelstruddel".

Toen was het tijd om te vertrekken. Het was nog al emotioneel en ik voelde toch wel de tranen komen (chuuuut), het was hier zo goed en ik heb super mensen ontmoet !! Gelukkig wonen er sommige niet te ver van België :)

Ik heb mijn bagage ingecheckt, dan door de controle gegaan en heb gewacht om in het vliegtuig te gaan. Droevig om te vertrekken maar blij om te gaan !  Het vliegtuig is een uur later vertrokken dan geplant om 23uur45 was ik eindelijk onderweg naar Australië ! Spannend !

Zondag 27.11

De vlucht is heel snel voorbij gegaan want van de 15 uur heb ik er 12 geslapen, dan een film gekeken en ik was er. Welcome in Sydney !!! Ik heb Zaterdag nooit meegemaakt en ben op Zondag aangekomen raar. Mijn transfer naar de jeugdherberg was al geregeld heel gemakkelijk dus. Ik heb het rustig aangedaan, al wat door de stad gewandeld, een koffie gedronken en naar de kapper geweest, mijn haar was nog al droog door het klimaat in Californië.

Ik heb 's avonds nog kennis gemaakt met de mensen ik mijn kamer, een jonge is ook hier met WEP en heeft ook zijn eerste week geboekt met Ultimate Oz om met een groep Sydney te verkennen !!

1. Gilein:
    4 december 2016
    Hey Nora, je hebt het afscheid met je vrienden in LA zo mooi beschreven. Ik word er zelf een beetje emotioneel van. Toch ook een leuke gedachte voor papa en mij dat de voorbije weken zo goed zijn verlopen en dat je vrienden hebt gemaakt voor het leven.
    In Sydney zal je ongetwijfeld ook weer fantastische plaatsen bezoeken en toffe mensen ontmoeten. We denken veel aan je, dikke kus.
  2. Caroline en Co.:
    7 december 2016
    Hallo Nora! Wat een leuke verhalen weer! Als ik jouw blog lees, dan zit ik precies mee in LA of Sydney, zo mooi dat je alles schrijft! Veel plezier nog!