Week 12: Aftellen !

18 december 2016 - Sydney, Australië

Maandag ging het al veel beter met mijn voet maar ik blijf er vorsichtig bij. Ik heb wel wat baantjes getrokken in het zwembad en ik moest ook mijn inkopen doen. Ik wouw graag naar "Scubar" gaan want op maandag organiseeren ze een "Crab race" maar jammer genoeg was niemand geïnteresseerd.

Dinsdag kon ik terug goed steunen op mijn voet dus ben ik gaan sporten met als beloning natuurlijk lekker ontspannen in de jacuzzi ! Ik profiteer ervan want als ik binnenkort ga verhuizen en ga werken kan ik dit niet meer doen ! 'S avonds was weer de Cayote night ! Deze keer heb ik geen preis gewonnen hahah

Op donderdag ben ik gaan ontbijten op mijn favoriete spot en heb daar een brief geschreven voor mijn vriendien in Switzerland ! Ik ben het dan ook direct in een briefen bus gaan doen ! Ik ben weer gaan sporten wat ik bered me al voor, voor waneer de feestdagen komen :)

Vrijdag avond, party avond ! Op Darling Harbour is er de favoriete bar van een vrinden dus we gingen daar eerst naar toe. Deze week is et vuurwerk elke avond om 21uur. Het was al heel mooie, ik word benieuwd werd benieuws voor wat dat ging geven op nieuwjaar. De bar was niet zo leuk dus zijn we naar een andere geweest, dat dichter bij mijn appartement is dat is wel handig :)

Zaterdag, joepie kerstavond ! Ik was vroeg wakker wat wel raar was maar gelukkig want ik kreeg een bericht van iemand die me vorstelde om te gaan wandelen in "The Royal National Park". Met een groepeje van vijf hebben we de auto genommen tot de parking van het park. We wouwen de wandeling naar "Figure 8 pool" doen. Het is niet zo lang maar wel heel zwaar. Het begon in de jungle, dan over het strand en om te eindigen door de rotsen. Toen we eindelijk aankwamen dachten we is dit het ? De figure 8 pool is vele kleiner dan het lijk op de foto's hahahha De terug weg was iets moeilijker want het was berg op deze keer. Ons kerstavond maaltijd was McDonalds want dat was het dicht bij hahah daarna hebben we nog een House party gehad !

Zondag morgend was het zo ver mijn familie is aangekomen voor een week !! Om 7uur30 moest ik al uit mijn bed, niet zo evident na het feestje van gisteren. Dan moest mijn koffers weer inpakken, kamer wat opruimen, ontbijten en dan met mijn vier tassen in de bus richtig het hotel ! Na drie maanden was ik terug met mijn familie ! Geen tijd te verliezen we zijn dierect naar Darling Harbour geweest, met zo een warm weer zijn we al iets gaan drinken en dan tog maar gegeten. Ik heb de gids gespeeld voor de rest và de dag hahah we hebben al de belangerijkste bezienswaardigheiden bezocht maar we waaren wel alemaal heel moe. 'S avonds had ik een reservering gemaakt in een gezelig restaurant op Darling Harbour. Ze hadden ons bestelling vergeten dus kregen we al de drankjes op het huis ! Joepie ! Na het eten zijn we terug naar het hotel gegaan want iedereen was kapot !