Week 19: Terug in Sydney en Watson Bay

6 februari 2017 - Sydney, Australië

Maandag was het tijd om terug naar Sydney te vertrekken ! Ons bus naar Brisbane vertrok al om 7uur40. Toen we aankwamen zijn we naar het station gelopen om zo snel mogelijk een trein te hebben naar de luchthave ! We waren gelukkig om tijd, en zijn veilig terug in Sydney geland ! Nog een rustige avond van gemakt.

Dinsdag was de bedoeling om de coastalwalk te doen. Een wandeling van Bondi beach tot Coogee beach. Maar het weer liet het niet echt toe. In de namiddag konden we dan toch naar buiten dus zijn we naar Queen Victoria building, Town Hall, the Rocks en the Botanic Gardens geweest. 'S avonds wekelijkse afspraak op Shark hotel en dan zijn we nog naar Strawberries geweest, een pub, waar wijn werk team was an het avond eten.

Woensdag was  het weer weeral zo slecht :| Wat gebeurde er hahah weer te nat voor te wandelen. Maar wel niet om te gaan shoppen hahah dus zijn we naar World Square geweest om daar wat te gaan winkelen. We hebben allebei leuke kleren gevonden. Dan terug naar het hostel om ons klaar te maken, en te pre drinken want dan gingen we naar Side bar.

Donderdag was het eindelijk terug mooie weer ! 28 graden ! Perfect voor de Bondi to Coogee walk. Het was inderdaad een hele mooie wandeling. We hebben 4-5 stranden gezien ! Allemaal mooier dan de andere. Toen we in Coogee aankwamen zijn we eerst iets gaan eten en gedronken dat hadden we wel verdient na 6km in volle zon ! Dan zijn we gezellig op het strand gaan liggen en natuurlijk hebben we gezwommen in de wilde golfen. Dan met de bus terug naar de CBD en dan hebben we ons klaar gemakt. Donderdag is het namelijk team dinner en ik breng Merel mee.

Vrijdag was Merel haar laatste dag in Sydney al :( waarom gaat de tijd toch zo snel. Om het goed af te sluiten zijn we naar Luna Park geweest en dan terug gewandeld over de Harbour Bridge. Wat een zicht van daar boven ! Dan zijn we langs de winkel straat terug naar de hostel gestapt, met een paar stops in winkels Rond 14 uur was het tijd voor Merel om de trein naar het luchthaven te nemen :( Het was heel leuk geweest ! De rest van de dag was ik niet heel productief maar 's avonds was het weer tijd voor Argyle !

Zaterdag was het weer een luie dag hahah dat moet ook kunnen !! Met een vrinden zijn we naar Coogee geweest maar na 20 minuten hadden we het al veel te warm ! Het was 40 graden en ik de zon liggen is niet zo slim. Dus na een duikje in het water zijn we terug gegaan. Mijn vrinden groep wouw weer naar Argyle gaan en dat ging ik toch niet missen ! Spijtig is er daar geen aircon ....

Zondag is uitslapen tijd ! Maar ik kon niet te veel treuzelen. Er was een barbie (aussie style) georganiseerd door mijn vrinden van werk ! Omdat het zondag was kun je zoveel transport nemen als je wilt voor 2$50. Als het zo is konden even goed de Ferry nemen naar Watson Bay ah ja waarom niet beteer dan de bus. We hebben daar lekker gezwommen, gegeten, gedronken naar muziek geluisterd en gewoon relaxed! Een typische aussie zondag dus.