Week 20: Laatste week in Sydney

13 februari 2017 - Sydney, Australië

Maandag begon mijn laatste week in Sydney al :( Dat was wel spijtig maar ik heb er nog een goed week van gemaakt ! Op maandag ben ik naar Coogee Beach geweest met mijn hostel vrinden. 'S avonds ben ik bij een vriendin van het werk gegaan want zij heeft een jacuzzi op het dak van het appartement waar ze woont :O :O wat leuk, als we er uit moesten was het dan wel ineens koud :|

Dinsdag was het Valentine day waar we hebben toch de gewoonlijke biljard spelletjes gedaan hahah Er was wel meer volk dan normaal hoe zou dat komen ?! Het was super gezellig ik kon niet geloven dat et mijn laatste keer in Shark hotel was ! Je word het zo snel gewoon ! Als after party zijn we naar Side Bar geweest !

Woensdag strand dag hahah ik ben weer naar Coogee geweest maar allen deze keer dat moet ook eens ! Gewoon gezellig met mijn boekje en musiek en veel water natuurlijk !

Donderdag wouw ik nog eens een nieuw strand ontdekken dus ging ik snel op google maps en boom ik besloot om naar Rose Bay beach te gaan. Goede keuze ! Het is daar vele rustiger dan Bondi of Coogee en daar heb je zelfs zicht op de Harbour Bridge ! 'S avonds ben ik met Belgische vriendin naar Ivy's geweest want op donderdag is het gratis inkom. Het is ook de laatste keer dat we melkaar zien in Sydney. Op Ivy  zijn we nog paar andere mensen tegen gekomen die ik kende ! Het is de laatste keer dat ik haar zag maar we spreken in België nog wel af !

Vrijdag hebben mijn vrinden een farewell party georganiseerd op Argyle ! Er was veel volk gekomen dat doet wel deugt ! Ik kon niet geloven dat het mijn laatste vrijdag is in Sydney en in die club. Het was wel in van de beste nachte die we gehad hadden (en laat).

Zaterdag ben ik wakker geworden door mijn hostel maat hahah het werd nog al laat dat is niemand gewoon normaal ben ik altijd de eerste wakker ! Ze heeft mij op een ontbijt (of lunch) trakteert als farewell ! Super lief en lekker ! Dan ben ik naar mijn reisburo geweest om mijn reis en activiteiten te bevestigen ! Het ziet er goeeed uiiit !!! Ik ga ongeveer 4 weken reizen, eerst de East Coast behalve Fraser en dan naar Tasmania !! 'S avonds gaaf iemand van mijn werk en house party daar ben ik natuurlijk naar toe geweest ! Het was leuk om veel mensen van de firma nog eens te zien voor dat ik echt vertrok !

Zondag was ik pas in de namiddag wakker hahah en ik was maar een uur wakker dat ik al terug in bed ben gaan liggen hahahha oepsss !! Ik heb me dan uit eindelijk toch klaar gemakt, mooie kleren, wat schmink want deze avond is het echt de laatste avond. Farewell party part 9999 we zijn naar Wynyard Park geweest voor een pre drink en dan had ik nog een afspraak in Starbucks om dag te zegen an mijn manager en zijn maat ... :(