Week 5 #1: Halloween en Dia de los Muertos

31 oktober 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Maandag 31.10

HAPPY HALLOWEEN !! In Amerika is het een heel belangrijke feest en we vieren het ook op school. Iedereen (of toch bijna) is verkleed ook de leraars en de "staff". Tijdens de tweede les krijgen we een pompoen dat we moeten snijden en een "kunstwerk" van moeten maken.  Daarna moeten we gaan stemmen op de beste pompoen. Mijn klas heeft niet gewonnen :) Als dat gedaan is mogen we naar de "office" gaan want ze hebben pizza besteld voor iedereen ;) lekker. We zijn daarna direct naar de rooftop geweest om de Halloween celebraties te beginnen. Er komt elke keer meer volk :O ook ons favoriete leraar was er. Met paar meisjes meisjes zijn we terug naar school gegaan om een stuk pizza te gaan hallen maar we kregen 5 dozen pizza, bekers en borden :) Om 18uur zijn we naar westhollywood gereden voor de "Halloween Carnaval" ze verwachten daar elke jaar 1/2 miljoen mensen :O Het was indrukwekkend om zo veel mensen verkleedt op een plats te zien ! Er was wel niet zo veel te doen dus is het niet een lange nacht geworden.
Dinsdag 01.11
Niet zo veel volk op school vandaag, raar ... Na de les zijn we naar Dowtown LA geweest op Olvera street, waar de Mexicaanse town zich bevind. In Mexico vieren ze de "Dia de los Muertos" of de dag van de doden. Heel veel mensen hadden traditionele kleren an en hadden hun gezicht in wit geschminkt. Voor de rest was er niets bijsonders maar we hebben het gezien. Om 's avonds in Dowtown LA te blijven is niet geadviseerd dus gingen we liever terug om te enten.

1. Je liefste zus (Esther ofc):
    4 november 2016
    Heb je daar fotos van?:) en waren de mensen eng verkleed of waren de helft van de meisjes als "enge", "sexy" katten verkleed? :')
    In Budapest werd er ook hard geviert... Om 7uur waren we eindelijk in ons bedje haha