Week 4 #2: Halloween shopping en Duitse restaurant

27 oktober 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Donderdag 27.10

Halloween komt dichter bij en het is hier een heel belangrijke feest in Noord Amerika. Ook op school word het gevierd dus werd het tijd dat ik een kostuum ging kopen. Verkleed kleren zijn wel duur tussen 60 en 90 dollar en het kan zelfs tot 200$ gaan :O Ik besloot om gewoon wat accessoire te kopen van het thema "Roaring 20's" en dan kan gewoon en zwarte jurk aandoen die ik al heb. Zo blijft het betaalbar.

Vrijdag 28.10

Het is weer al bijna week-end joepie !! De weken gaan hier heel snel voorbij. De grammatica les niet. Mijn "conversation" leraar wouw al "maanden" een duits restaurant testen en ging het eindelijk doen met zijn Duitse studente dus besloten ik en nog paar anderen mensen om ook mee te kommen. We waren in total wel zeker 20 studente om er naar toe te gaan. Alles was daar heel typische (stereotiepst) duits, het eten, drank decoratie. En het werkvolk praten daar Duits hihi ;) Iedereen vond het lekker ik had een Weisswurst met een Pretzel besteld en het heeft gesmakt. Ik had geluk want ik woon op wandelafstand van het restaurant dus ik kon rustig terug slapen om wat te rusten en voor te bereiden voor het feestje van 's avonds.

1. Opi:
    31 oktober 2016
    De tijd schijnt er heel vlug voorbij te gaan. Dat betekent dat je je goed amuseert. Heb je nog eens Duits kunnen praten in het restaurant?
  2. Gilein:
    31 oktober 2016
    Elke week is toch weer heel afwisselend en apart, leuk om dat te lezen.
    Vandaag het grote Halloween feest. Ben benieuwd hoe het er daar aan toe zal gaan. Ik denk aan jou, kusje van mama!