Week 4 #1: Third street en Marina Del Rey

24 oktober 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Maandag 24.10

Mijn vierde week in LA begint met onweer en regen :( Gelukkig is het helemaal over als ik klaar ben om naar het school te vertrekken. Na de gewoonlijke lesuren hebben de bus naar Santa Monica genomen want we wouwen daar een fast-food proberen die gigantische hot-dogs verkopen.1 foot long dus 30 cm. Wij hebben het niet helemaal opgekregen maar het was wel heel lekker. Daarna hebben we verder op de third street rondgekeken, het is daar altijd heel gezellig met veel volk, straat muzikanten en natuurlijk mooie winkels. We zijn ook naar de Pier geweest waar het einde van de "route 66" is. Daar heb ik een pin gekocht op mijn collectie te vergroten. Het werd al heel vroeg koud, niemand wist nog wat te doen dus namen we de bus terug.

Diendag 25.10

Vandaag was geen veel productievere dag dan gisteren. Na het eten zijn we naar een "beauty saloon" geweest die we al het tijdje geleden hadden gezien in Westwood. Daar hebben we een manicure laten doen. Het is redelijk goedkoop tegenover in andere landen: 14$. Daarna hebben we dus genomen naar Hollywood & Sunset Blvd omdat daar een muziek winkel was dat iemand heel graag wouw zien. Door de file zijn zelfs korte afstand heeeeel lang maar na een anderhalf uur waren we er eindelijk. Toen was het al snel tijd om terug te keren naar ons gastgezinnen/ appartementen.

Woensdag 26.10

De Amerikanse dinner blijft een van ons favoriete spots voor lunch. Je kunt daar goedkoop eten en de pancakes zijn top. We besloten om naar Venice beach te gaan het is daar heel gezellig en levendig. We konden zo langs het water naar Marina del rey stappen dat is een grote haven met boten mooier dan de ander. Niemand had zin om naar de "Waterside" te stappen dat vond ik wel spijtig dus ik kom zeker eens terug. We zijn tot het strand gestapt en hebben daar iets gedronken in een bar. Om terug naar Venice te gaan zijn we weer door het water gestapt met de zonsondergang op de achtergrond is echt heel mooie. Rond dit uur zijn er ook veel surfers en mensen de gewoon rustig een boekje op het strand lezen. De terug weg met de bus was weer zo lang wat het was net de rush hour :(