Week 7 #2: Las Vegas

18 november 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vrijdag 18.11 - Zondag 20.11

Oeps ik heb al lang niet meer geschreven Ik wouw van mijn laatste week in LA genieten dus ik had het redelijk druk ! Van Vrijdag 18.11 tot Zondag 20.11 November ben ik nog naar Las Vegas en de Grand Canyon met een organisatie dat "California explorer" heet. Vrijdag waren we met de van vanuit LA naar ons Motel gereden, het was ongeveer 5 uur rijden. 'S avonds hebben we met een heel grote limousine rond Las Vegas gereden :O We zijn uitgestapt an de Las Vegas Welcome sign om een paar foto's te trekken. Na de limousine heb ik te voet het stad nog een beetje verkent ! Ik ben langs de strip gewandeld en in de casino's gaan kijken. Op zaterdag zijn we heel vroeg opgestaan om naar de Grand Canyon te gaan. Drie uur later en een tijd zone verder waren we aangekomen. Dan hadden we vier uur om alles te zien en te eten. Als eerste heb ik de skywalk gedaan dat niet zo spectaculair was als verwacht maar de Grand Canyon zelf was wel heel indrukwekend. Adembenemend. Daarna kon ik nog wat rondwandelen en ben met meisjes van mijn groep gaan eten want de lunch was in de prijs inbegrepen :) we hebben kennis kunnen maken, zij zitten op school in Santa Barbara en zijn van België, Zwitserland, Brazilië en Japan. Nadien was het tijd om terug naar Las Vegas te rijden. Onze gids heeft ons nog wat rondgeleiden om ons de mooie hotels te laten zien en nog veel meer. We hebben onderweg twee huwelijksaanzoeken zien gebeuren :) We konden het niet laten om een stop an de Cheesecake Factory te doen Ik ben niet verder met mijn groep gegaan want ik had een show ticket gekocht voor Britney Spears !!! Het gebeurde in de Hollywood Planet hotel en ik had een redelijk good plats. De show was heel spectaculair met veel dansers, vuurwerk, rook en vele stunts. Na de show was ik heel onder de indruk en ben naar het hotel gestapt want ik was heel moe van mijn dag. Op Zondag konden we iets langer slapen. Om 9uur zijn we vertrokken en ons eerste stop was an de outlets hihi :) We hadden twee uur tijd en zijn dan voortgereden. Na ons lunch zijn we recht terug naar LA gereden en de organisatie had een Uber voor ons besteld om ons naar huis te brengen.

1. Caroline en Co.:
    2 december 2016
    Hallo Nora, wauw wat heb je het heerlijk! Schitterend om te lezen en je doet iedereen ook verlangen naar een trip naar Californie... Via Facebook hebben we ondertussen ook al foto's van Australië gezien, ook daar heb je het duidelijk naar je zin. Geniet er nog super hard van en wij blijven lezen!