Week 1 #2: Amerikanse diner en Venice beach

5 oktober 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Woensdag 05.10

Weer een nieuwe dag in LA ! Na de les besloten we met Nina en Yvonne om naar Denny’s de bekendste diner te gaan om te lunchen. Daar bestelde we typische Amerikaanse pancakes met bacon, hash browns noem maar op. Na het eten leek het een goed idee om wat te gaan rondwandelen om beter te verteren. We profiteerde ervan om restaurantjes te zoeken voor de komende dagen. We zijn dan ook noch naar Halloween shops gaan kijken, deze winkels zijn enkel open tijdens September en October. Er is zo veel keuze ! We winsten niet meer goed wat doen en dat eten had ons energie level naar beneden gebracht dus zijn we allemal rustig naar ons respectieve verblijf plaatsen gegaan.

Donderdag 06.10

De zon schijnt weeral in Kalifornien ! Mijn jet-lag verbeterd beetje bij beetje ik word al minder wakker tijdens de nacht. De lesen zijn interessant maar ik kan al niet wachten om deze namiddag naar Venice beach te gaan. Voor dat het activiteit begint hebben noch wat tijd dus gingen we de zeer bekende en populaire In’N’Out testen. De cheeseburger was inderdaad heel lekker maar de frieten waren een tegenvaller, liever echte Belgischen frieten dan ! Dan was het weer tijd voor een kleine wandeling want dat eten is noch al zwaar. Na een paar bezoekjes an mooie winkels was het eindelijk tijd om naar Venice te rijden. Een uur met de bus war het was het ward. Wat een prachtige strand en heel leuke zweer. Er is een grote skate park, hoge palmbomen, winkels met luide muziek, straat muzikanten, kleurrijken gevels, ik ben helemaal onder de indruk ! Het was nogal laat toen ik bij mijn gastgezin aankwam maar ze haden voor mij een sandwich klaarmaakt en een fruitslaatje miam miam.