Week 2 #3: Beverly Hills en Santa Monica 2.0

15 oktober 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Zaterdag 15.10

Na het feestje van gisteren had niemand zin in een productive dag dus besliste ik om op mijn eigen op stap te gaan. Na het ontbijt heb ik eerst noch wat geluierd en heb nadien de bus genomen naar de Beverly Garden Park. De bus was defekt dus heb ik de rest van de weg gewoon te voet gedaan en heb ik er van geprofieteerd om de Library te bezoeken en een "caramel freeze" te drinken onderweg. Er was een kunst exibitie van lokale artieste en fotografen in het Park. Daar heb ik rustig rondgeken en natuurlijk en toeriten foto getroken met de Beverly Hills Sign. Op het ende van het park kwam ik op rodeo drive (of bijna) uit. De straat is heel mooie, dure winkels met mooie gevouwen, palmbomen en andere dekoraties. Natuurlijk kon ik niks kopen maar ik heb wel in mooie kunstgalerij binnen gestaapt. Om naar de Greystone Mansion te gaan was er geen bus en het was iets te ver om te stapen dus heb ik eerst en sandwich gegeten en een koffie gedronken en ben met Uber naar daar te gaan. De chauffeur had het zelf noch niet gezin dus heeft hij ook noch snel een foto getroken. De "Mansion" is prachtig en gigantis groot ik kon spijtig genoeg niet binnen gaan (wel pikken in het ram) maar ik kon wel wandelen in het mooie en propere park. Daarna ben ik naar La Brea tar pits geweest maar ik heb gewoon het park bezocht want het museum leek mij niet zo interesant maat het museum net daarnast het LACMA Los Angeles County Museum of Art dat gratis was wel. Ik had tijd voor tween exibities te zien Europese Kunst en dat van "Pacific art" ik kom zeker eens terug voor de andere tentonstijlingen die bleken interesant en de inkom is gratis !

Zondag 16.10

Sunday funday ! Gewoon rustig aandoen en relaxen. We besloten om noch eens naar Santa Monica te gaan want het is daar toch heel mooie. Na een lekkere Pizza in Westwood namen we de bus en stapte uit op de Third street promenade. We begonen direct te shopen. In veel winkels heb mij ingehouden om iets te passen of te kopen want ik moet opassen :( omdat het koeler is in LA dan ik had verwacht kon ik wel een extra trui en vestje gebruiken dus ben ik naar de goudkopere winkels gegaan dan de andere. Bij Abercrombie&fitch waren er kleren in solden dus heb ik wel iets voor een goede prijs gevonden ! We hadden dorst dus zijn we iets gaan drinken in een fastfood want dar krijg je gratisen "refills" hihi :) het werd koel en begon want donker te worden dus het was tijd om terug richtig Westwood te gaan.