Week 9 #4: Dolfinen cruise en bar crawl

2 december 2016 - Sydney, Australië

Vrijdag 02.12

Ik had eindelijk door dat de maand december was begonnen, ik ben het niet gewoon dat het dan 27°C is ;) Vrijdag was een veel rustigere dag we mochten een uur meer slapen en rustig ontbijten. We moesten onze tassen buiten klaarleggen maar we hoefden ze niet mee te nemen want voor dat we terug naar Sydney vertrekken gaan we op een dolfijne cruise !! De boot tocht duurde ongeveer een ander half uur en we hebben heel dolfijnen kunnen zien. Ze kwamen heel dicht bij van de boot :O

Terug a de haven zijn we naar het dorpje gewandeld en hebben daar ons middag eten gegeten en als dessertje een heerlijk maar heel duur ijsje.

Tijd om de bus terug naar Sydney te nemen, eerst kregen we ons tassen terug en iedereen had nog veel alcohol over dus het was best wel zwaar.

Om half zeven waren we terug ingecheckt an het Wake up ! hostel. We moesten ons klaarmaken voor het feestje van deze avond. We zijn eerst naar de side bar geweest naast het hostel maar het was niet zo tof dus zijn we naar eet zal van het hostel gegaan om te drinken tot ze de keuken hebben gesloten. Ondertussen was er veel meer zweer in de Side bar dus zijn we daar gebleven.

Zaterdag 03.12

Eindelijk nog eens goed kunnen uitslapen ! Vandaag hadden we een vrije dag dus heb ik verder voor en job en appartement gezocht. Ik heb meerdere tientalen mails gestuurd. Omdat het zo duur is in Sydney hebben we inkopen gedaan en met een groep samen gekookt. Pasta carbonara lekker ! Dan hebben we nog allemaal met ons jun hunting verder gedaan en ons klaar gemakt voor de “bar crawl” van deze avond. We zijn eerst gaan eten (ja weer al) in en hamburger tent.

We gingen deze avond naar drie verschillende bars waar we overal een gratis drankje kregen hihi. Van de tweede bar naar de derde bar hebben we een party bus genomen dat was ook heel tof.

Zondag 04.12

Om half 12 werd er het activiteit “beach walk” georganiseerd. Van Congee beach naar Bondi beach wat blijkbaar super mooie is. Ik moest een appartement bezoeken dus kon ik niet meegaan. Het appartement was echt niet goed dus dat was wel stom dat ik daarvoor het activiteit had gemist. Ik heb nog paar andere appartementen op lastminuut kunnen bezoeken maar niks bepaalde mij echt … :( Dan heb ik een ander hostel (goedkoper) voor drie nachten geboekt. Ik moest ook inkopen doen.