Week 6 #2: Film premiere

9 november 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Woensdag 09.11

Sins maandag is het weer heel war in LA, vandaag meer dan 30°C. Dan is het wel perfect weer voor te zonen later ;)) Goede start van de dag maar de leraars zijn wel heel slecht gezind, hoe zou dat komen ? In de namiddag ben ik naar een vriendin geweest wat an het huis war ze woont is her een zwembad. Vorige weekend is het uur verandert dus is de zonsondergang al om 17 uur :( Het was maar een kort bezoekje an het zwembad.

Donderdag 10.11

Vandaag is het de premier van de film "Rules don't apply" in Hollywood. Vlak bij dus, dat is handig. In de namiddag hebben we de bus richting Hollywood Blvd genomen. We moesten nog wat wachten dus hebben we eerst nog naar de sterren kunnen kijken. We hebben nog al wat foto's getrokken want we vinden telkens namen die we de vorige keren hadden gewist. We hadden nog net wat tijd om iets te gaan eten. Rond zeven uur zou het moeten beginnen en wij stonden natuurlijk klaar naast de rode loper an de "Chinese theater". Er was heel veel paparazzi die soms is een naam roept maar de acteurs van de film zagen we maar niet. Na ongeveer drie kwartier wachten hadden we er genoeg van en wisten we niet goed of we het net gewist hadden of de "Stars" laat waren. We zijn gewoon teruggekeerd.