Week 6 #1: Presidentverkiezingen

7 november 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Maandag 07.11

Opstaan om naar school te gaan deze morgen, na mijn weekend in San Diego, was mogelijk. Gisteren was mijn "roommate" uit België aangekomen dus heb ik hem door LA gegidst vandaag. We zijn naar The Grove geweest waar er meer en meer Kerstdecoratie is. We hebben goed kennis kunnen maken en we hebben ontdekt dat we allebei naar Australië en Thailand reizen. De wereld is klein !

Dinsdag 08.11

Vandaag is de GROTE dag voor alle amerikanen: de presidentsverkiezingen. Onderweg naar school heb ik redelijk wat reien gezien van mensen die gingen stemmen. In California stemmen ze meestal voor de democraten. Op school besloten we om 's avonds samen te komen om naar de resultaten te kijken. Na de les moest ik wel eerst mijn presentatie voor de volgende dag voorbereiden :( Daarna ben ik vertrokken naar het restaurant waar we hadden afgesproken. Daarna zijn we naar de appartement gegaan van een student en hebben naar het nieuws gekeken. Rond middernacht wisten we het eindelijk: D. Trump word de volgende president :0 Door de straten horden we veel mensen, die niet tevreden waren, roepen.