Week 6 #4: Golden Gate Bridge

13 november 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Zondag 13.11

Deze morgen was het een echte Zondag, lekker uitgeslapen en getreuzel bij het ontbijt. Omdat ik gisteren zo veel gestapt had vond ik dat ik vandaag wel verdiende om de "Hop en Off" bus te nemen. Het is ook heel gemakkelijk want er is een stop op Union Square, vlakbij mijn hostel en het rijd tot de Golden Gate Bridge en zelfs erover. Ik ging op het dak zitten en heb dus van alles kunnen zien onderweg. De SF City Hall, mooie gebouwen, de "Hippie straat", Alamo Square en nog veel meer. An de einde van de Golden Gate Bridge ben ik uitgestapt om van het zicht te genieten en veel foto's te trekken. Ik had geluk het was heel mooie weer en het makte het zicht nog mooier. Dan heb ik de volgende bus genomen het is langs de "Palace of fine arts" gereden. Op Union Square ben ik terug uitgestapt om snel iets te gaan kopen om te eten en dan de bus naar Golden Gate Park te kunnen nemen. Ik ben daar niet zo lang gebleven want alles wat ik daar wouw bezoeken was nog al duur maar ik heb wel wat van de "Chinese tea garden" kunnen zien. Het ging bijna donker worden dus wouw ik terug met de Hop en Off bus over de Golden Gate Bridge rijden als het verlicht is. Ik heb van een heel mooie zonsondergang kunnen genieten. Om terug te rijden nam het veel tijd door de file en het werd kouder en kouder. Voor het laatste stuuk besloot ik toch om binnen te gaan zitten. Dan ben ik langs de hoofdstraat "Market street" gespat om terug naar mijn hostel te gaan.