Week 3 #2: Hittegolf en Knott's scary farm

19 oktober 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Woensdag 19.10

Na de regen een hittegolf ! Gisteren was het al heel warm maar vandaag en de komende dagen word het meer dan 30°C. Met zo een weer is de beste spot heT zwembad op het dak van het appartement van mijn co-studenten. Een beetje zwemmen tegen de hitte, dan in de jacuzzi want het zwembad water is noch al koud, naar muziek luisteren terwijl we zone ! Heel ontspannende namiddag :) Ik ben niet te laat gebleven om met mijn gastgezin te eten.

Donderdag 20.10

Waneer ik naar school vertrek is het noch redelijk fris. Maar vandaag is de temperatuur tot 35°C naar boven gegaan. Niet heel gezellig om in de volle zon te blijven maar we hebben genoeg verkoeling in de restaurants. Omdat het zo warm was zijn we iets gaan drinken bij iemand thuis tot het tijd was om terug naar school te gaan want we gaan naar het pretpark: "Knott's Berry Farm" dat in Oktober "Knott's Scary Farm" word voor Halloween. Een gele school bus stond ons op te wachten. De heen rit heeft meer dan 2uur30 genomen door de file :( We hadden een uur om te gaan eten en nadien kregen we ons tickets om binnen te gaan. Door het park liepen et acteurs die enge kostuums aan hadden en ons probeerde te laten schrikken. Op sommige plekken werd er witte rook gespoten zo dat we niks konden zien. Er waren ook "Haunted mazes" die heel eng zouden zijn. In deze park vind je sommige van de beste attracties in de wereld en ze zijn inderdaad super. Heel snel en wild, je krijgt er noch al een adrenaline kik van. Hoe later het werd hoe meer volk er kwam en hoe langer de rijen werden. Om 22uur30 moesten we aan de ingang van het park gaan om terug naar het school te rijden. De terug rit heeft maar 40 minuten geduurd :O wat een verschil.

1. Gilein:
    22 oktober 2016
    Hier zitten we dan met onze warme kleren aan terwijl jij bij 35°C op het dak van een appartement aan een zwembad zit.
    Nu weet ik ook waar de blauwe lucht is: bij jou in LA.
    Leuke verhalen, Nora, schrijf zoveel je kan. We tellen af op het verslag van je volgende activiteiten en belevenissen.